دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر نظر بازیکنان برای مسئولان سازمان لیگ مهم بود، تا الان زمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر به تعویق افتاده بود.

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: همه بازیکنان پس از برتری ارزشمند برابر ماشین سازی تبریز با انگیزه بالایی تمرین می‌کنند. انشاالله با آمادگی کامل برابر تراکتور تبریز قرار می‌گیریم.

او درباره شیوع بیماری کرونا و برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: اگر نظر ما برای مسئولان مهم بود تا الان بازی‌های لیگ برتر لغو شده بود. در حال حاضر در این مورد نظر خاصی ندارم.

دروازه بان نساجی درباره محمود فکری سرمربی جدید این تیم بیان کرد: فکری تازه به تیم اضافه شده و احتیاج به زمان دارد. در حال حاضر فاصله بین مسابقات لیگ کم است. باید تیم با سرمربی جدید به سرعت هماهنگ شود تا بتوانیم تفکرات مربی را در زمین پیاده کنیم.

حقیقی درباره بازگشت دوباره به لیگ برتر اظهار کرد: چهار ماه است که به لیگ ایران برگشته ام. از نظر فنی فوتبال ما پیشرفت کرده است. از نظر سخت افزاری هیچ پیشرفتی نکرده ایم. تجهیزات سخت افزاری در فوتبال بسیار مهم است. در حال حاضر کشور‌های قطر و امارات متحده عربی در این زمینه پیشرفت زیادی داشته اند.

او درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور اسکوچیچ روی نیمکت خود گفت: من از اسکوچیچ شناخت چندانی ندارم. امیدوارم این مربی بتواند در این شرایط حساس به تیم ملی کمک کند. اگر تیم ملی تمرکز نداشته باشد، نتیجه بازی را واگذار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم این بار هم از این شرایط سخت عبور کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار