مطلب زاده گفت: دانش آموزان در حال رشد هستند و بعد از دوره دانش آموزی، آن‌ها را به تیم ملی نوجوانان معرفی می‌کنیم.

یاشار مطلب زاده سرمربی تیم ملی فوتسال دانش آموزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی فوتسال برای برگزاری تمرینات و اردو‌ها مشکلات زیادی دارد، اما این تیم همیشه در صدر جدول قرار دارد.

مربی تیم ملی فوتسال دانش آموزی گفت: مسابقات دانش آموزی از مدارس شروع می‌شود و به سطح کشور می‌رسد. از میان شرکت کنندگان در این مسابقات،۶۰ تا ۷۰ نفر انتخاب می‌شوند و به اردو‌های انتخابی تیم ملی می‌روند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: دانش آموزان در حال رشد هستند و به زودی از شرایط سنی تیم ملی دانش آموزی خارج می‌شوند. آن‌ها را به حال خود رها نخواهیم کرد و نخبگان این تیم را به تیم ملی نوجوانان معرفی می‌کنیم تا سکوی پرتاب خوبی برای ملی پوشان دانش آموزی باشد. همیشه از ان‌ها حمایت می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال دانش آموزی با اشاره به اینکه دانش آموزان از طرف وزارت خانه مرخصی تحصیلی دارند، گفت: به دلیل اینکه سن شرکت کنندگان زیاد نیست اردو‌های کوتاه مدت برگزار می‌کنیم تا دانش آموزان بتوانند هم با خانواده‌های خود دیدار کنند و هم تحصیل را ادامه بدهند.

طالب زاده ادامه داد: در مسابقات کشوری بهترین بازیکنان انتخاب می‌شوند. ۶۵ نفر در چهار مرحله انتخابی از میان هفت استان برتر انتخاب می‌شوند. از میان آن‌ها نخبگان شناسای می‌شوند و به مسابقات جهانی راه پیدا می‌کنند.

او در ادامه افزود: دانش آموزان در تایلند مقابل تماشاگران و داور تایلندی توانستند بعد از پیروزی مقابل چین برابر تایلند قرار بگیرند. آن‌ها توانستند تایلند را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهند و به مقام قهرمانی برسند.

او گفت: سال ۹۴ مربی تیم ملی دانش آموزی شدم و توانستم در سال ۹۵ تیم ملی فوتسال دانش آموزی را به کرواسی اعزام کنم. در آن مسابقات نایب قهرمان جهان شدیم و امسال هم توانستیم مقام اول آسیا کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.