رئیس اورژانس کشور گفت:در بخش مرکز تماس اورژانس روزانه ۱۰ تا ۱۶ هزار سوال تلفنی درباره کرونا ویروس را پاسخ می دهیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در حاشیه کمیته فنی و عملیاتی مقابله با کرونا اظهار کرد: برای هماهنگی بین دستگاه‌ها و به منظور پیشگیری از کرونا جلسه‌ای با حضور اعضای شهرداری و برگزار کردیم و دستورالعمل‌ها را ابلاغ کردیم.

او ادامه داد: مردم به کمک ما در نظافت شهر آمدند و با توجه به اینکه که موقعیت خاصی داریم رعایت بهداشت بیشترین اهمیت را دارد.

رئیس اورژانس کشور گفت: در بخش مرکز تماس اورژانس روزانه ۱۰ تا ۱۵ هزار سوال تلفنی درباره کرونا ویروس را پاسخ می دهیم و از تیم‌های عملیات ویژه و آمبولانس‌های مخصوص برای انتقال افراد مشکوک به کرونا استفاده می‌کنیم.

کولیوند گفت: ما علاوه بر خدمات فوریت‌های اورژانسی خدماتی مخصوصی برای بیماران مشکوک به کرونا ویروس داریم و مشاوره‌های لازم را می‌دهیم و هر جا که مردم نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی داشته باشند، خدمات لازم را ارائه می‌کنیم و تاکنون هیچ کس معطل آمبولانس نشده است.

۸۰ درصد بیماران کرونایی سرپایی درمان می‌شوند

او بیان کرد: ۸۰ درصد بیماران کرونایی سرپایی درمان می‌شوند اگر فردی علائم تب و سرفه و تنگی نفس را با هم داشت با ۱۱۵ تماس بگیرد تا با اعزام آمبولانس فرد به بیمارستان منتقل و در صورت لازم بستری شود.

کولیوند اظهار کرد: تجهیزات بیمارستان‌ها تامین می‌شود و به صورت کلی تجهیزات را سه بخش تامین می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ماریا
۱۹:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
من یک هفته هست که فقط سرفه میکنم وخیلی خفیف گلو درد دارم آیا امکان داره من ناقل ویروس باشم و بعدا تشدید بشه؟یا آیا ویروس کرونا میتونه در همین حد باشه و خوب شه؟
آخرین اخبار