کاپیتان سرخپوشان در مورد عملکرد خود و همبازیانش در جدال با شهرخودرو مشهد توضیحاتی را ارائه داد.

کاپیتان این روز‌های پرسپولیس احمد نوراللهی است؛ هافبک آرام و کم‌حاشیه‌ای که هیچ یک از مربیان پرسپولیس نتوانستند از نامش در لیست خود چشم پوشی کنند. علی دایی، حمید درخشان، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و حالا یحیی گل‌محمدی از احمد در پست تخصصی اش یعنی هافبک دفاعی سود می‌برند و احمد توانسته از هر پنج مربی سرخپوشان طی سال‌های اخیر و همچنین کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس به عنوان مربیان تیم ملی رای اعتماد بگیرد. حضور او در میدان برای هواداران پرسپولیس هم خوشایند بوده و نمی‌توانند جانشینی برای احمد متصور شوند. این بازیکن سهم بزرگی در رقم خوردن برتری ۳ بر یک سرخپوشان مقابل شهرخودرو ایفا کرد.

نوراللهی در مورد این دیدار به خبرنگار جام‌جم گفت: «در این بازی، عملکرد همه بازیکنان خوب بود. ما قبل از بازی، یک هدف بزرگ را دنبال می‌کردیم و می‌خواستیم با کسب یک پیروزی دیگر، جایگاهمان در صدر جدول را بهبود ببخشیم. به همین خاطر بود که با تمام وجودمان بازی کردیم. همه بازیکنان پرسپولیس بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشتند و یک بازی خوب و قدرتمندانه را نشان دادیم تا در روزی که سکو‌های ورزشگاه آزادی خالی بود، به عشق طرفداران مان صاحب سه امتیاز کامل بازی شویم.»
همه با جان و دل بازی می‌کنند

کاپیتان سرخپوشان در مورد عملکرد خود و همبازیانش در جدال با شهرخودرو مشهد اضافه کرد: «انصافا همه با جان و دل بازی کردند. فراموش نکنید که شرایط سختی بر جامعه حکم‌فرماست و به همین علت نمی‌توانستیم از هواداران مان سود ببریم. در روزی که طرفدارانمان نبودند، موفق شدیم سنجیده و با هماهنگی بالایی بازی کنیم و برنده به رختکن برگردیم. پیروزی مقابل شهرخودرو که یکی از حریفان ما در مسیر قهرمانی است، اهمیت بالایی داشت و حالا هم با شنیدن خبر پیروزی مقابل سپاهان با حکم کمیته انضباطی، خوشحالیم. البته صحبتی در مورد آن دیدار که اصلا برگزار نشد، ندارم فقط امیدوارم این موفقیت‌ها برای پرسپولیس ادامه داشته باشد تا بتوانیم یک قهرمانی دیگر را به طرفداران تیم هدیه بدهیم. ما با سرعت زیادی در حال رفتن به سمت قهرمانی چهارم هستیم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم همراه هوادارانمان باشیم و با هم، پیروزی‌ها را جشن بگیریم.»

استراحت به موقع
این بازیکن اضافه کرد: «با دستور آقا یحیی دو روز استراحت داریم. دلیل این استراحت، لغو دیدارمان مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا است. باید جمعه (دیروز) به امارات می‌رفتیم، اما پرواز به دبی و بازی هفته سوم‌مان لغو شده و از این رو می‌توانیم کمی استراحت کنیم. ما در این هفته‌ها، تقویم پرفشار و شرایط خاصی داشتیم و قطعا استراحت بیشتر می‌تواند ریکاوری روحی و تاکتیکی خوبی برای ما باشد؛ به خصوص که این روز‌ها بازیکنان با تاکتیک‌های کادرفنی جدید آشنا می‌شوند و برای موفقیت بیشتر نیاز داشتیم تا زمان بیشتری در کنار هم هنگام تمرینات صرف کنیم. خدا را شکر می‌کنم که در همین مدت با گل محمدی نتایج بسیار خوبی گرفتیم و می‌توانیم همین روند را برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر ادامه بدهیم.»

نوراللهی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد تمرکز دفاعی تیم برای مدتی به هم ریخته بود و به همین علت، پرسپولیس در سه بازی شش گل دریافت و کرده و نتوانست به پیروزی برسد، این طور پاسخ داد: «نمی‌توانیم این موضوع را بپذیریم. بازیکنان ما همیشه در بهترین حالت روحی و روانی وارد میدان شدند و عملکرد خوبی هم داشتند. ما مقابل استقلال، دو بار بازی باخته را برگرداندیم. برابر الدحیل اسیر اتفاقات بازی شدیم که مردم همه چیز را دیدند. برابر الشارجه هم آمار نشان می‌دهد که سوار بر بازی بودیم، ولی حریف با دو حمله توانست دو گل بزند. همیشه تمرکز تیم در بالاترین حد خود بوده، اما گاهی بدشانسی نصیب‌مان می‌شود. به هر حال این موضوع نمی‌تواند سرعت پرسپولیس به سمت کسب موفقیت‌های بیشتر در این فصل را کم کند».

این همه قهرمانی همه با مهندسی؟
این بازیکن در مورد شایعات اخیر و ادعای برخی مربیان و مدیران سایر تیم‌ها مبنی بر مهندسی قهرمانی‌های پرسپولیس از سوی یک ارگان مهم گفت: «متاسفانه اتهام‌زنی در فوتبال به امری رایج تبدیل شده است. البته هر کسی نظر خودش را دارد و می‌تواند هر طور که خواست، در مورد فوتبال ایران صحبت کند، اما من می‌گویم این طور هم نیست که چهار سال پشت سر هم یک تیم قهرمان شود و فقط دلیل قهرمانی هایش به خاطر مهندسی نتایج باشد. بچه‌های ما طبق همه آنالیز‌ها بهترین سال‌های خود را پشت سر گذاشته‌اند و از جان و دل جنگیدند تا این افتخارات را کسب کنند. قهرمانی برای تیمی مثل پرسپولیس که همیشه فشار‌های زیادی را تحمل می‌کند، کار آسانی نیست، ولی دیدید که ما در زمان حضور برانکو ایوانکویچ همه چیز را تغییر دادیم و این شرایط در فصل جاری هم ادامه دارد. همین حالا با یحیی گل محمدی سرعت خوبی به سمت قهرمانی داشتیم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی این فصل را هم تقدیم هوادران کنیم، اما تلاش همه ما، حمایت هواداران و زحماتی که کادرفنی و مدیریت باشگاه برای تیم می‌کشند، نباید باعث ایجاد یکسری شایعات شود. قهرمانی‌های ما با تلاش خودمان به دست آمده است نه مسائل دیگر.»

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار