رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت:در شهر اصفهان ۲۵ اکیپ با تانکرهای حاوی مواد ضدعفونی کننده آماده شده تا معابر به خصوص مکان‌های پر تردد که امکان آلودگی بیشتری دارد را ضدعفونی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا ساکتی رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: در شهر اصفهان ۲۵ اکیپ با تانکر‌های چهار هزار لیتری، دو هزار لیتری و یکهزار و ۳۰۰ لیتری حاوی مواد ضدعفونی کننده آماده شده تا معابر به خصوص مکان‌های پر تردد که امکان آلودگی بیشتری دارد را ضدعفونی کنند.
او افزود: از جمله محل‌های مهم که باید ضدعفونی شود، فضا‌های پر تردد شهر از جمله روبه‌روی بیمارستان‌ها، ادارات، درب بانک‌ها، ورودی و داخل بازارها، مکان‌های اداری عمومی و پاساژ‌ها است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اکیپ‌های ویژه عملیات گندزدایی را به صورت مهپاش املاح ضدعفونی انجام می‌دهند و این فرایند مستمر در شهر اصفهان ادامه پیدا خواهد کرد.

ساکتی گفت: پیش از این نیز اقداماتی از جمله ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی شهر، ماشین‌آلات حمل و جمع‌آوری زباله و خودرو‌های خدمات شهری آغاز شده و روزانه ادامه دارد تا بتوانیم هر چه زودتر این ویروس واگیردار را از بین بریم.

او ادامه داد: ضدعفونی معابر در مناطق ۱۵ گانه شهر انجام می‌شود، اما در هسته مرکزی شهر و در محل‌هایی که مطب پزشکان و بیمارستان‌ها واقع شده از جمله خیابان‌های شمس‌آبادی، عباس‌آباد، چهارباغ و آمادگاه به صورت ویژه انجام می‌شود.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.