مدیر روابط عمومی شرکت‌های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره اقدامات این سازمان برای مبارزه با ویروس کرونا توضیحاتی داد.

حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت‌های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات شستا برای مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر ۴ کارخانه در شهر‌های تبریز، بروجرد و ساوه در حال تولید مواد ضدعفونی کننده هستند که این مواد ضدعفونی کننده برای پاکسازی شهر استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه از این هفته مواد ضدعفونی کننده دست و صورت  نیز تولید می‌شود، گفت: روزانه ۵۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده سطوح در تبریز تولید و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

محمدی درباره کمک به بهزیستی برای ضد عفونی سطوح، گفت: در حال حاضر مواد ضد عفونی کننده برای برخی مراکز خیریه بنا به درخواست‌شان ارسال شده، چرا که سازمان بهزیستی در درون خانواده وزارت تعاون است. 

وی در خصوص کمک رسانی به سازمان بهزیستی برای ضدعفونی سطح افزود: در حال حاضر برای برخی مراکز خیریه بنا به درخواست‌شان مواد ضدعفونی کننده ارسال شده است و طبیعتا بهزیستی هم که در درون خانواده وزارت تعاون فعالیت می‌کند در مراودات درون سازمانی پیگیری و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار