سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۱۵۰۰ ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده توسط سازمان‌های مردم نهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ۶ نقطه شهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در روز‌های آینده اقدامات مقابله‌ای گسترده‌تر خواهد شد گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا بیش از ۲ هزار پوستر و اطلاعیه‌های آموزشی و پیشگیری با ویروس و ۲۰ عدد بنر در اماکن ورزشی استان اردبیل نصب کرد. تهیه و توزیع پوستر‌ها و بنر‌ها درراستای افزایش آگاهی شهروندان و ورزشکاران در خصوص این ویروس انجام شده است.

او با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد معاونت فرهنگی و امور جوانان نیز در کنار اداره کل جهت کاهش خطرات این ویروس در کنار مردم هستند بیان کرد: به همت سازمان‌های مردم نهاد و معاونت فرهنگی و امور جوانان استان بیش از ۱۵۰۰ ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به همراه پک آموزشی در ۶ نقطه پر تردد شهر و مناطق محروم توزیع شد و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه تمامی مسابقات، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی ورزشی در سطح استان اردبیل تا اطلاع ثانوی لغو شده است افزود: کلیه باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های ورزشی و استخر‌ها اعم از خصوصی و دولتی تا آخر هفته تعطیل شد.

برادران از ضدعفونی شدن تمامی ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا به امروز سالن‌های مجموعه استادیوم تختی، سالن ۶ هزار نفری رضازاده و سالن حجاب گندزدایی شده است و طی چند روز آینده تمامی اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی گندزدایی می‌شوند و دراین راستا اقدامات اولیه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.