رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی از انهدام کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز و کشف ۴۹۱ هزار عدد ترقه غیرمجاز در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، سرهنگ پاشا رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی از انهدام کارگاه تولید مواد محترقه غیر مجاز و کشف ۴۹۱ هزار عدد ترقه غیرمجاز در تبریز خبر داد.

سرهنگ پاشا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ماموران امنیت عمومی استان خبری را در خصوص فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد محترقه را کسب کردند.

او افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و مراقبت‌های نامحسوس کارگاه تولید مواد محترقه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی کارگاه مورد نظر را پلمب کردند.

او گفت: در بازرسی از کارگاه تولید مواد محترقه تعداد ۴۹۱ هزار عدد ترقه غیرمجاز آماده فروش کشف شده و همچنین مقادیری مواد پیش ساز تولید مواد محترقه و وسایل بسته بندی ضبط شد.

سرهنگ پاشا با اشاره به طرح‌های پلیس استان در خصوص مقابله و مبارزه با تولید و عرضه مواد محترقه،افزود: در این راستا تعداد پنج نفر متهم که بصورت خانوادگی فعالیت می‌کردند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.