مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در املش

سرهنگ باقر رجبی، فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: به منظور رعایت قوانین در صنوف و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پلیس امنیت عمومی املش نسبت به کنترل و نظارت واحد‌های صنفی در سطح شهرستان اقدام کرد.

او با بیان اینکه در این بازدید‌ها متصدیان واحد‌های صنفی در خصوص رعایت مقررات توجیه و ارشاد شدند، افزود: ۵ واحد صنفی متخلف به علت ارائه قلیان به مشتریان پلمب شدند.

فرمانده انتظامی املش با بیان اینکه سلامت آحاد جامعه در اولویت کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: فعالیت واحد‌های صنفی باید در چارچوب قانون باشد و با هرگونه تخلف در صنوف برابر مقررات برخورد می‌شود.

کشف بیش از ۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۴ هزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، اظهار داشت: محل دپوی مواد محترقه که یک باب منزل در شهر لاهیجان بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ جانعلی‌پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این مکان ۴ هزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.

او با اشاره به اینکه متهم ۲۴ ساله این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، تا پایان سال در دستور کار پلیس لاهیجان قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از شهروندان خواست: هرگونه فعالیت در زمینه خرید و فروش مواد محترقه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.