فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۲ محموله قاچاق شامل لوازم آرایشی- بهداشتی و قطعه خودرو به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین براری"فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : در ماموریت نخست ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشتزنی به یک دستگاه پراید مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او گفت : در جریان بازرسی از این خودرو، ۷ هزار و ۵۶۰ عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵۵۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

 براری گفت: در ماموریت دوم و پس از اطلاع ماموران از وجود مقدار زیادی قطعه خوردوی قاچاق در انباری یکی از تعاونی‌های مسافربری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: در بازرسی از این انباری، ۱۵۰۰ عدد بلبرینگ خودرو به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

او از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی ان‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد
کشف یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق در "اسلام آبادغرب"

کشف مقدار زیادی پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال

 فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار زیادی پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط یکی از پاسگاه‌های شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: ماموران پاسگاه روستای هرسم حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور حمیل - اسلام آبادغرب به ۲ دستگاه خودروی پژوپارس مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پاسگاه پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو شده و نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.

 جاویدان گفت: در این بازرسی، ۵ هزار و ۱۸۵ دست پوشاک زنانه و ۷ هزار و ۹۰۰ جفت جوراب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

او مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین اولویت‌های کار پلیس کرمانشاه برشمرد و گفت: کشفیات امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.