بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: از جوانان برای آگاه سازی مردم و پیشگیری از ویروس کرونا و جذب گردشگر در نوروز کمک می گیریم.

کمک گرفتن از ظرفیت جوانان برای پیشگیری از بیماری کرونا و جذب گردشگربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  نظری دوست، بخشدار مرکزی اسدآباد در جمع اعضای هیئت اندیشه ورزان جوان این شهر گفت: از تشکل‌های جوانان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده می‌کنیم و با آگاه سازی مردم به دنبال ریشه کنی این ویروس هستیم.

او با اشاره به اینکه همواره از ظرفیت جوانان برای پیشبرد اهداف استفاده می‌کنیم افزود: پارسال روستا‌های هدف گردشگری ما مهمان‌های خارجی هم داشتند و امیدواریم با پشت سر گذاشتن این ویروس امسال با برنامه‌های متنوع و با کمک ایده‌های جوانان بتوانیم در تعطیلات نوروز امسال هم گردشگران  بیشتری را در شهرستان جذب کنیم .

دبیرهیئت اندیشه ورزان جوان اسدآباد هم گفت: ریشه کن شدن  ویروس کرونا درد و دغدغه مشترک همه است و ما هم برای جلوگیری از شیوع این ویروس آماده ایم.

محمدجواد کوهی، تشکیل شورای فرهنگی در روستا‌ها و درمان اعتیاد جوانان در روستا‌ها و  همکاری بیشتر مسئولان با تشکل‌های مردمی را مهمترین خواسته جوانان  بخش مرکزی اسدآباد دانست.

او ادامه داد: جوانان بدون هیچ چشم داشتی دنبال این هستند که برای پیشرفت و آبادانی استان همدان گام بردارند و نیازمند تعامل بیشتر با مدیران اجریی هستند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.