مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه از احداث ۲ مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،«فریبرز کرمی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : در مجموع پنج مرکز معاینه فنی خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین در سطح استان وجود دارد.

او با بیان اینکه یک مرکز معاینه دیگر با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۷۰ درصد در حال احداث است، گفت : فرآیند احداث مرکز دیگری نیز شروع شده تا سلامت فنی خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین در استان تضمین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه افزود: به منظور ایمنی ناوگان حمل و نقل قبل از بارگیری مدیران فنی در شرکت‌های حمل و نقل کنترل‌های لازم از جمله صدور بارنامه و صورت وضعیت، سلامت خودرو، تکمیل مدارک راننده و زمان حرکت، نوع، ثقل و مهار بار می‌باشد.

کرمی گفت: علاوه بر مراکز معاینه فنی پیش از حرکت، کلیه تجهیزات و امکانات خودرو‌ها برای اطمینان از سلامت خودرو توسط مدیران فنی شرکت‌ها بررسی می‌شود.

او از فعالیت حدود سه هزار و ۲۰۰ راننده در حوزه حمل و نقل مسافری در استان کرمانشاه هم خبر داد و گفت: حدود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۸۵۱ دستگاه مینی‌بوس و ۸۱۸ دستگاه خودرو سواری کرایه، جابجایی مسافران را در استان بر عهده دارند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه،گفت: اکنون میانگین سن ناوگان اتوبوسی استان هشت سال، ناوگان مینی‌بوس ۲۸.۵ سال و ناوگان سواری کرایه ۱۰.۵ سال است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.