یک مامور عالی‌رتبه پلیس انگلیس بعد از مشاجره با پریتی پتل بر سر آخرین برنامه جانسون درباره اداره این کشور استعفا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  رویترز، مامور عالی‌رتبه انگلیس بعد از مشاجره با پریتی پتل، وزیر کشور انگلیس، بر سر آخرین برنامه بوریس جانسون، نخست‌وزیر این کشور، برای بازنگری در نحوه اداره دولت انگلیس، روز شنبه استعفا کرد.

جانسون ماه جاری استعفای وزیر دارایی خود رادر حالی  ارائه داد که عنوان کرد این بخشی از تغییر در نحوه اداره دولت است و او قصد دارد تغییراتی در مقامات دیگر نیز داشته باشد.

فیلیپ روتنام، پلیس عالی‌رتبه انگلیس و دبیر وزارت امور داخلی انگلیس، بیان کرد از آنجا که او هدف «کمپینی شرور و سازماندهی شده» است که پریتی پتل نیز در آن حضور دارد، از جایگاه خود کناره‌گیری می‌کند.

این کارمند استعفای خود را در حالی اعلام می‌کند که هفته گذشته گزارش‌هایی از گروه‌ها و اتحادها مختلف بیان کرده‌اند پتل قصد دارد روتنام را از دفتر خود بیرون کند.

روتنام که ۳۳ سال برای انگلیس کار کرده با بیان استعفایش گفت از دولت انگلیس به دلیل خروجش شکایت خواهد کرد و افزود: «من تجربه بدی داشتم، اما مطمئنم این بخشی از برنامه رفتاری گسترده‌ای است. من فهمیده‌ام که رفتارهای او [پتل] با توهین و تحقیر مردم، داد و فریاد و ناسزا گفتن همراه است. رفتاری که ترس همه را برانگیخته.»

پتل این گفته‌ها را رد کرده است.

وزارت امور داخلی روزشنبه به سوالات درمورد قبول استعفا از سوی پاتل پاسخی نداد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار