رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : خوشبختانه باتوجه به اقدامات پیشگیرانه و خدماتی که در خصوص کنترل بیماری کرونا در استان صورت گرفت هم اکنون در شرایط مطلوبی قرار داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سپاه و بسیج از بطن جامعه هستند و این نیرو‌های مخلص و مردمی همواره ثابت کرده اند که با جان و دل و در هر شرایطی درخدمت به مردم آمادگی دارند.

او با بیان اینکه حمایت‌های سردار ریحانی همواره باعث دلگرمی ما و همکاران دانشگاه علوم پزشکی است گفت : این حمایت‌ها موجب می‌شود با نیرویی مضاعف در پیشبرد اهداف دانشگاه در راستای حفظ سلامت مردم گام برداریم.

مرادی گفت: خدمات ارایه شده توسط جامعه پزشکی استان، پرستاران و نیرو‌های بهداشتی درمانی دانشگاه در این شرایط و برای مقابله با کرونا">ویروس کرونا در استان قابل تقدیر است.

او افزود: در ۲ مقطع چهره زیبایی از پزشکان و پرستاران در کشور به تصویر کشیده شد یکی در دوران دفاع مقدس که پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه‌ها برای حفظ جان هموطنانمان از جان خود گذشتند که این ایثار و از خودگذشتگی آن‌ها هیچگاه فراموش نخواهد شد.

مرادی افزود: اکنون نیز خادمان سلامت برای حفظ سلامت جامعه و نجات جان مردم با تمام وجود در حال ارائه خدمت می‌باشند و چهره‌ای زیبا از ایثار و گذشت را به نمایش گذاشته اند.

او گفت: بحث سلامت موضوعی مهم است و تمام آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و از طرفی نیاز به کمک سایر ادارات و نهاد‌ها دارد که سپاه با کمک‌های خود همواره در کنار ما بوده است و از این همراهی تشکر می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.