تیم فوتبال ایبار موفق شد در ادامه رقابت‌های لالیگا به پیروزی مقتدرانه‌ای برابر لوانته دست یابد.

پیروزی مقتدرانه ایبار و فرار از جمع انتهای جدولی هابه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال ایبار و لوانته در ادامه رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا امروز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به سود ایبار به پایان رسید. ایباری‌ها با این برد ۲۷ امتیازی شدند و توانستند فاصله شان با انتهای جدول را بیشتر کنند.

چارلز در این بازی ستاره ایبار بود و توانست نخستین گل تیمش را خیلی زود و در دقیقه ۲۸ به ثمر برساند، لوانته که شرایط به مراتب بهتری نسبت به میزبانش داشت حملاتی را در دستور کارش قرار داد، اما ناکام بود و این بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم هم با گل ایباری‌ها آغاز شد و آن‌ها توانستند توسط چارلز و در دقیقه ۴۸ گل دوم را بزنند، از این زمان به بعد تیم میزبان حملات بیشتری را ترتیب داد و در دقیقه ۷۲ یک موقعیت مسلم گل زنی را از دست داد، در نهایت سومین گل توسط اوریانا در دقیقه ۸۵ به ثمر رسید تا ایبار ۳ -۰ برنده مسابقه باشد.

تیم فوتبال ایبار با این برد ۲۷ امتیازی شد و به رتبه شانزدهم رسید و لوانته هم با همان ۳۲ امتیاز تیم دهم جدول رده بندی باقی ماند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار