فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۰ تن لوازم آرایشی قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: ماموران انتظامی استان به یک دستگاه کامیون که از استان‌های جنوب به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با استعلام از سیستم پایش محموله‌های جاده‌ای مشخص شد کامیون حامل لوازم آرایشی قاچاق است.

او ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، خودرو به همراه راننده و سرنشین برای بررسی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و در بازرسی از آن محموله لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: پرونده متهمان در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت و در این مرجع به پرونده این افراد رسیدگی می‌شود.

سردار کامرانی صالح یادآور شد: همچنین تانکر حامل سوخت قاچاق نیز توسط عوامل پلیس آگاهی کشف شد که این تانکر ۲۰ هزار لیتر نفت قاچاق به ارزش تقریبی این سوخت ۱۴۰ میلیون تومان بوده است.

او گفت: پس از اینکه اطلاعاتی مبنی بر توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی  دریافت شد، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی صحت این خبر را بررسی کرده و در این زمینه متهمان دستگیر شدند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.