وحید بغدادی با بیان اینکه نیاز به خون مساله‌ای همیشگی است، گفت: شهروندان استان سمنان اهدای خون در روز‌های سرد زمستانی را فراموش نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید بغدادی مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: در چند روز گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور، تعداد مراجعه‌کنندگان اهدای خون در استان سمنان کاهش یافته و لازم است شهروندان اهدای خون را فراموش نکنند.

او ادامه داد: اداره کل انتقال خون تضمین می‌دهد در فضای مربوط به اهدا خون در استان نکات بهداشتی و ایمنی رعایت می‌شود تا مردم نگرانی از بابت انتقال ویروس کرونا در این محیط وجود نداشته باشند.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان بیان کرد: چهار پایگاه انتقال خون در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار پذیرای اهداکنندگان خون است.

بغدادی تصریح کرد: جو رانی کاذب در ترس از شیوع ویروس کرونا موجب کاهش مراجعه اهداکنندگان خون شده و لازم است اهداکنندگان در استان سمنان به این جو روانی کاذب توجه نکنند.

او گفت: تعداد افراد نیازمند خون تغییر نکرده و نیاز به خون همیشگی است و اکنون استان سمنان با کمبودی مواجه نیست، اما لازم است اهداکنندگان مستمر مراجعه داشته باشند تا ذخایر خونی دچار مشکل نشود.

مدیرکل انتقال خون استان سمنان: فقط افرادی که دارای علایمی مانند تب، سرفه و سرماخوردگی هستند از مراجعه به انتقال خون برای اهدای خون پرهیز کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.