رئیس اداره آموزش و پرورش استعداد‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : طرح شهاب شناسایی، هدایت و حمایت از استعداد‌های برتر دانش آموزی را در مدارس دنبال می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی مرادی رئیس اداره آموزش و پرورش استعداد‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح شهاب در مدارس به دنبال شناسایی استعداد‌های برتر دانش آموزی و هدایت آن‌ها در مسیر درست است، گفت : در طرح شهاب معلم‌ها استعداد‌های دانش‌آموزان را شناسایی کرده و با کمک اولیا دانش‌آموزان و مشاوران مدارس سعی در پرورش و شکوفایی این استعداد‌ها دارند.

او با تاکید بر اینکه شناسایی درست استعداد‌ها می‌تواند آینده بهتری را پیش روی دانش آموزان قرار دهد، گفت : از خانواده‌ها می‌خواهیم تا برای شکوفایی استعداد‌های فرزندانشان با آموزش و پرورش همراه شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استعداد‌های درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به نخبه شناسی و نخبه‌پروری طرح شهاب، افزود: در این طرح استعداد‌های هشت گانه دانش‌آموزان شامل استعداد‌های آن‌ها در حوزه‌های مختلف ریاضی، تجربی، ورزش، علوم دینی، فضایی، علوم اجتماعی، هنر و کلامی شناسایی و پرورانده می‌شود.

مرادی با بیان اینکه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی شامل پایه‌های چهارم، پنجم و ششم تحت پوشش برنامه‌های طرح شهاب قرار می‌گیرند، گفت: این طرح از سال ۱۳۹۱ در مدارس ابتدایی دوره دوم اجرا می‌شود و تحت پوشش قرار گرفتن تمامی دانش آموزان از اهداف نهایی اجرای این طرح است.

مرادی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته حدود ۷۵ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی تحت پوشش طرح شهاب قرار گرفتند، گفت: امسال ۹۰ هزار دانش‌آموز کرمانشاهی زیر پوشش طرح"شهاب" می‌روند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.