رئیس اتحادیه موبایل فروشان کرمانشاه با بیان اینکه نداشتن گارانتی یکی از مهمترین موارد شکایت مردم در این رسته صنفی است، گفت : اما این مشکل واقعا مربوط به واحد‌های صنفی نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شمس‌الله امیری رئیس اتحادیه موبایل فروشان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون برای اکثر گوشی‌های موبایل موجود در بازار گارانتی وجود ندارد، گفت : این موضوع فقط به برند‌های خاصی مانند سامسونگ، ال جی و ... محدود نمی‌شود و مربوط به همه انواع گوشی است.

او گفت : نداشتن گارانتی گلایه زیاد مردم را در پی داشته و در هفته نزدیک به ۱۵ شکایت از نداشتن گارانتی موبایل به اتحادیه می‌رسد که بیشترین نوع شکایت را به خود اختصاص می‌دهد.

رئیس اتحادیه موبایل فروشان کرمانشاه با بیان اینکه مسئولیت این مشکلات بر عهده واحد‌های صنفی نیست، گفت: این خدمات باید از مرکز ارائه شود و کوتاهی از مراکز ارائه گارانتی است.

 امیری گفت: در بسیاری از موارد نبود قطعه باعث می‌شود امکان ارائه خدمات پس از فروش برای گوشی‌های موبایل وجود نداشته باشد.

او گفت: گاهی باید گوشی به تهران ارسال شود و تعمیر آن آنقدر زمان می‌برد که مصرف کننده از تعمیر انصراف می‌دهد.

رئیس اتحادیه موبایل فروشان کرمانشاه با اشاره به اینکه در گذشته واحد‌های صنفی در کرمانشاه وجود داشت که خدمات پس از فروش برند‌های گوشی را ارائه می‌داد، گفت: اکنون این واحد‌ها قادر به ارائه خدمات نیستند.

امیری گفت: با وجود همه این مشکلات، قیمت گوشی همچنان به دلیل دشواری در وادرات بالا است و مردم هم راهی بجز خرید این گوشی‌های گران و بدون گارانتی ندارند و ضرر این شرایط فقط برای مصرف کننده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.