گروه رفع آلودگی جنگ نوین تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ۳ بیمارستان شهر یاسوج را ضد عفونی و گند زدایی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،سرهنگ حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: به درخواست استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری شهر یاسوج بیمارستان‌های شهید بهشتی، امام سجاد (ع)، و شهید جلیل شهر یاسوج ضد عفونی شد.

سرهنگ حکمتیان افزود: این عملیات از شب گذشته آغاز شد و از صبح امروز شنبه نیز تمامی معابر و اماکن عمومی شهر یاسوج گندزدایی و پاکسازی می‌شود.

او با اشاره به اینکه این طرح باهدف مدیریت مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهر یاسوج اجرا می‌شود گفت: تیپ ۴۸ فتح و تیم جنگ نوین این یگان با دستگاه‌های GSM ۲۵۰۰ و خودرو‌های رفع آلودگی و خنثی سازی آلودگی، عملیات رفع آلودگی را انجام می‌دهد.

سرهنگ حکمتیان اضافه کرد: تاکنون درخواستی برای پاکسازی و گندزدایی مراکز علمی و آموزشی اعلام نشده، ولی در عین حال آمادگی کامل برای انجام این کار وجود دارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح این استان با بیان اینکه این عملیات با ۵ دستگاه رفع آلودگی، کارواش و درفش انجام می‌شود گفت: تیپ ۴۸ سپاه فتح استان این آمادگی را دارد در سراسر استان عملیات گند زدایی و مبارزه با ویروس کرونا را انجام دهد.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.