بخش دامی شرکت دارو سازی بایر افلاک از سال ۸۷ به ثبت رسید و سال ۸۸ فعالیت‌اش را به صورت عمرانی شروع کرد و سال ۹۳ با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمد محمدی‌نژاد فرماندار ازنا گفت: فاز انسانی شرکت داروسازی بایر افلاک ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: با راه‌اندازی این فاز شرایط شرکت در بحث اشتغال و صادرات به مراتب بهتر خواهد شد.

محمدی‌نژاد با بیان اینکه شرکت داروسازی بایر افلاک استاندارد‌های بین‌المللی را اخذ کرده، افزود: ماشین‌آلات این کارخانه از شرکت‌های معروف دنیا خریداری شده است.

فرماندار ازنا با بیان اینکه دارو‌های تولیدی بایر افلاک کیفیت زیادی دارد، اظهار کرد: راه‌اندازی فاز‌ها و خطوط تولید دیگر این کارخانه در دستور کار مدیران قرار دارد.

او یادآور شد: دکتر دین‌پرست معاون اقتصادی وزیر کشور در بازدید از این کارخانه با اظهار رضایت از شرایط، آن را یک مزیت و برند برای صنعت داروسازی کشور قلمداد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد ورمزیار
۱۱:۱۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سلام. اینجانب محمد ورمزیار 34ساله دیپلم برق صنعتی 12سال سابقه کار فنی تجهیزات صنعتی وپزشکی برق قدرت تعمیر و نگهداری پمپ در استان اصفهان دارم هم اکنون ساکن ازنا جویای کار هستم. با تشکر