به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا

کاهش ساعت کار ادارات در مازندران

ساعت کار در ادارات و دستگاه‌های اجرایی مازندران برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا دو ساعت کاهش یافت.

کاهش ساعت کار ادارات در مازندرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حسین زادگان استاندار مازندران گفت: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، ساعت پایان وقت اداری در کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در هفته پیش رو ۲ ساعت زودتر از روال معمول پایان خواهد یافت و از ساعت ۳۰: ۷ تا ۱۲:۳۰  خواهد بود.

او افزود: ساعات کار واحدهای اداری دستگاه های اجرایی، موسسات آموزش عالی و کادر اداری شهرداری ها و نهادهای دولتی از فردا شنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان هفته جاری دو ساعت کاهش یافته است.

حسین زادگان با بیان اینکه این تصمیم برای به حداقل رساندن امکان انتقال ویروس کرونا گرفته شده است، ادامه داد: در این طرح ، ساعت کاری کارکنان بیمارستانها و مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی استان مانند قبل خواهد بود.

استاندار مازندران از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست فعالیت کارکنان را به گونه‌ای تنظیم کنند که این کاهش دو ساعته ساعت کار سبب خدمات رسانی نامطلوب به مردم نشود.

حسین زادگان از مردم خواست از حضور غیرضروری در معابر و خیابان ها خودداری کرده و با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به کنترل شیوع این ویروس در استان کمک کنند.


انتهای پیام/ ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
کارمند بانک صادرات رشت که متاسفانه کرونا گرفت و فوت شد....به نظر من هم ساعت کاری بعضی ها باید کاهش پیدا کنه چون هر چه ساعت کاری و فشار کار بیشتر ، تمرکز و ارامش فرد کمتر، مراقبتهای لازم و بهداشتی از خود کمتر ...مراجعه انواع ارباب رجوع بیشتر و ...شانس بیماری بیشتر.......باید کرونا را در مازندران ریشه کن کنیم با رعایت و توسل و توکل انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
بانکهای استان مازندران چطور میگن فقط باجه عصر تعطیل کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
دانشگاه علوم پزشکی بابل برای کارکنان اداریش اجرا نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
ما که هنوز سرکاریم
آخرین اخبار