بدون اعمال خاموشی از پیک بار ۹۸ عبور کردیم

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: در سال جاری توانستیم برنامه ۰۹۸ را محقق کنیم و بدون اعمال خاموشی به مشترکین از پیک بار سال ۹۸ عبور نماییم.

برق منطقه ای به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: در سال جاری با مدیریت، برنامه‌ریزی و هماهنگی با شرکت‌های توزیع در سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام توانستیم علیرغم افزایش صادرات انرژی برق به کشور عراق، برنامه ۰۹۸ را محقق و و بدون اعمال خاموشی به مشترکین از پیک بار سال ۹۸ عبور نماییم.

او با اشاره به عدم اعمال خاموشی به شبکه در سال جاری بیان کرد: خوشبختانه تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای غرب وجود دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم و کنترل و پایش پروژه‌های پیک تعیین شده و ابلاغی از شرکت توانیر، بتوانیم بدون هیچ مشکلی نیز از پیک بار سال ۱۳۹۹ عبور کنیم.

 اکیا معاون برنامه‌ریزی شرکت برق منطقه‌ای غرب نیز گزارش مفصلی از روند فعالیت‌های برق غرب ارائه داد و به تشریح پیشنهادات این شرکت با موضوع تأمین برق متقاضیان، پروژه‌های تأمین مالی فروشنده، میزان مطالبات پیمانکاران، پروژه‌های پیشنهادی صادرات برق و پیش‌بینی بار سال آینده با احتساب صادرات برق به کشور همسایه پرداخت.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار