مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از کشف بیش از ۳۴ هزار دستکش بهداشتی و ماسک از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: پیرو اطلاعات واصله مبنی بر احتکار مقادیر زیادی ماسک و دستکش در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان شیراز، گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی وارد عمل شدند.

او ادامه داد: طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز، مامورین وارد منزل مذکور شدند که طی بازرسی از آن تعداد ۶۵۰۰ عدد ماسک و ۲۸ هزار عدد دستکش بهداشتی که به منظور سوء استفاده از کمبود این اقلام و گرانفروشی احتکار شده بود را کشف و ضبط شد.

مبشری از تشکیل پرونده برای فرد خاطی خبر داد و افزود: از شهروندان تقاضا داریم گرانفروشی، اخفا و احتکار اقلامی که در شرایط فعلی مورد نیاز جامعه هست را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا نسبت به پبگیری موضوع اقدام شود.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار