باشگاه سپاهان قصد دارد فردا (شنبه) با ارائه مستندات جدید به رای صادر شده بازی با پرسپولیس اعتراض کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه‌ای بین مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاون حقوقی باشگاه سپاهان درباره رای صادر شده دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا (شنبه) برگزار می‌شود تا مسئولان سپاهان  بعد از جمع بندی، مستندات جدیدی را برای اعتراض به رای به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارائه دهند.  

یکی از مدیران باشگاه سپاهان ضمن تایید این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به نظرم رای صادر شده  اجحاف در حق باشگاه سپاهان است و به همین علت جلسه‌ای فردا بین مسئولان باشگاه برگزار می‌شود تا برای اعتراض به این رای تمهیدانی اندیشیده شود و مستندات جدیدی را به کمیته استیناف ارائه بدهیم. ما برای اعتراض به رای صادر شده یک هفته فرصت داریم و قصد داریم این مرتبه مدارک و دفاعیات محکمه پسندی ارائه بدهیم تا کمیته استیناف مجاب شود که در صدور رای تجدید نظر کند.  


بیشتر بخوانید: پرسپولیس سه برصفر برنده دیدار با سپاهان معرفی شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۲۰:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
دوست ناشناس ک گفتین سپاهانی ها با۱نیمساعت تاخیر اومدن واگه شکایت کنن مجامع بین المللی بهمون میخندن،،اونوقت اگه بگن فینال جام حذفی بخاطر شاهکارشما با۴ساعت تاخیربرگزار شد باید هم مجامع ورزشی بین المللی هم مجامع کهکشان راه شیری بحالمون گریه کنن ک چطور میشه تواونبازی هم رای بنفع تیم وزیر میشه اما یتک هزارتومنی هم جریمش و محرومش نمیکنن اما بخاطر۳۰دقیقه تاخیر زودی نتیجه روزودی وبسرعت صوت بنفع پیروزی و تیم محبوب وزیرمیکنن!!!
-
حمید
۱۰:۳۷ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
امیدوارم گز حاوی سکه در بین مدارک جدید نباشد
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۰۰:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
من موندم اینا میخوان ب کجاشکایت کنن ب فدراسیون و وزیره پرسپولیسی؟!!!!!!!!بابا شماباید ب دادگاههای بین المللی ورزشی شکایت کنین ن فدراسیون پرسپولیس!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
راست میگه به دادگاهها بین المللی شکایت کنید بگید 1/5 ساعت با تاخیر به استادیوم اومدید ببینید کل مجامع بین المللی بهمون میخندند که چرا این بازی اینقدر با تاخیر برگذار شده و حکمش اینقدر دیر اعلام شده یا نه . بعضیا خودشونو به نفهمیدن میزنند چون اینجوری راحت ترند وگرنه هرکسی که الفبای فوتبالم بدونه میفهمه جدای از 3-0 باید از سپاهان کسر امتیاز هم بشه مثل لیگ مصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
چه قدر پر رو هستند این سپاهانی ها چقدر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۱۰ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
حقتونه
آخرین اخبار