معرفی قابلیت‌های جدید ایکس‌باکس در پادکست مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در پادکست خود اطلاعاتی راضی کننده از قابلیت نسل جدید ایکس باکس برای مخاطبین خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مایکروسافت اوایل هفته گذشته مشخصات جدیدی را از نسل جدید کنسول خود با مخاطبین در میان گذاشت، اما این شرکت سعی کرده تا اطلاعات مهم‌تری را امروز در اختیار کاربرانش قرار دهد. در پادکست جدیدی که توسط یکی از کارکنان مایکروسافت، لری هریب اداره می‌شود مشخص شد که قابلیت جدید ادامه سریع بازی‌ها حتی پس از ره اندازی مجدد دستگاه نیز قابل استفاده است.

قابلیت‌های Xbox Series X

این قابلیت در قالب محدودی برای ایکس باکس وان نیز وجود داشت، اما حالا شرکت مایکروسافت به کاربران این اجازه را می‌دهد تا پس از تعویض بازی‌هه و یا راه اندازی مجدد دستگاه نیز بتوانند بازی خود را از جایی که رها کرده‌اند ادامه دهند. در پادکست مذکور هریب گفت: " من نیاز داشتم بخاطر بروزرسانی دستگاه آن را مجددا راه اندازی کنم، پس از این کار به بازی خود برگشتم و ناگهان از همانجایی بازی رو پیدا کردم که رها کرده بودم. این طور که به نظر می‌آید دستگاه از پس راه اندازی مجدد به راحتی برمی‌آید ". این قابلیت برای مواقع بسیاری مفید است، بخصوص زمانی که کاربر در حال بازی به سر می‌برد و ناگهان بروزرسانی برای آن عنوان منتشر می‌شود. با این گزینه کاربران قادرند دستگاه خود را خاموش کنند و به کار خود ادامه دهند بدون آن که نیازی به نگرانی درباره ذخیره‌سازی مراحل طی شده داشته باشند. در کنار این قابلیت جدید کارگردان پروژه کنسول جدید شرکت مایکروسافت همچنین قابلیتی با عنوان ردیابی پرتو صوتی را معرفی کرد. بر طبق گفته وی این قابلیت قرار نیست دقیقا به همین نام بر روی دستگاه قرار گیرد، اما در نهایت این عنوان معرفی نسبتا دقیقی را ارائه می‌دهد.

معرفی قابلیت‌های جدید ایکس‌باکس در پادکست مایکروسافت

وی در صحبت‌های خود گفت: " از طریق این قابلیت جدید و امکان ردیابی پرتو‌های مختلف، ما قادر خواهیم بود تا سناریو‌های جدیدی را به صنعت بازی سازی بیاوریم. با استفاده از این گزینه عنوان‌ها می‌توانند حقیقی‌تر جلوه کنند و یا سرعت عمل کاربر را بالا ببرند. ما حتی می‌توانیم فضا‌های صوتی را تشکیل دهیم که شامل ردیاب صوتی می‌شوند ". گفتنی است که شرکت مایکروسافت در نظر دارد تا قدرت سخت‌افزاری خود را تا جایی که امکان دارد افزایش دهد. انتظار می‌رود که این شرکت در کنفرانس ماه آینده اطلاعات دقیق‌تری را از اهداف خود و سخت‌افزار‌ها در اختیار مخاطبین بگذارد.


بیشتر بخوانید:یکی از قدیمی‌ترین خودروهای داج در دست فروش قرار گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار