فردا نماز جمعه در کرمانشاه برگزار نخواهد شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تصمیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار نخواهد شد.

نماز جمعه  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباس سروری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه   گفت:  نماز جمعه این هفته به دلیل شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت مومنان نمازگذار و خداجو لغو شده است علاوه بر شهر کرمانشاه، نماز جمعه دیگر نقاط استان نیز این هفته (جمعه - ۹ اسفند) برگزار نخواهد شد.

سروری یادآور شد: امیدوارم تعطیلی این هفته نماز جمعه در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و سلامتی مردم مومن نقاط مختلف استان اثرگذار باشد.

در اطلاعیه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نیز آمده است: به اطلاع مردم شریف و انقلابی ایران به ویژه مومنان خداجوی و نمازگذار جمعه می رساند، پیرو درخواست وزیر بهداشت و درمان و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا نمازجمعه مورخه ۹۸/۱۲/۹ در مراکز استان‌هایی که ازسوی ستاد اعلام گردیده است و ذیلا نام آنها می‌آید، برگزار نخواهد شد.

این شهرها شامل : تهران، قم مقدسه،رشت،مشهدمقدس، تبریز، ارومیه، همدان،اصفهان، ساری، اردبیل، کرج،اهواز، سمنان،زاهدان، شیراز، قزوین، سنندج،کرمانشاه، یاسوج،گرگان،خرم آباد،بندر عباس و یزد می شود.

همچنین در مراکز استان ها و شهرستان ها و شهرهایی که حسب اعلام کتبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استانداران محترم ،به طور قطعی نقطه حساس شناسایی شده است نماز جمعه این هفته اقامه نخواهد شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.