بیرانوند: ۳ امتیاز شیرینی در بازی به دست آوردیم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دیدار مقابل شهرخودرو برایمان بسیار حساس بود و خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از دیدار با شهرخودرو در چارچوب رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به اعضای تیم و هوادارانی که جایشان امروز خالی بود تبریک می گویم

او در ادامه افزود: این بازی یک فینال خیلی مهمی برایمان بود و  خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز شیرین این بازی را به دست بیاوریم.

او با اشاره به عدم حضورش در بازی امروز گفت: تمام سعی و تلاشم را می‌کنم و تمرینات را انجام می‌دهم. امیدوارم که بتوانم در آینده به پرسپولیس کمک کنم. مهم این است که امروز تیم ما برنده شد، صلاح کادرفنی این بود که من در بازی امروز روی نیمکت بنشینم.

بیرانوند ادامه داد: اگر قرار بود بی انگیزه شوم در نیم فصل دوم تیم را ترک می کردم اما ماندم تا در پرسپولیس بار دیگر قهرمان شوم. دوست دارم با قهرمانی تیم را ترک کنم. طی صحبتی که با مدیران باشگاه آنتروپ بلژیک داشتم این بود که امسال به پرسپولیس کمک کنم تا الان هم شرایط خوبی داشتم به هرحال صلاح کادرفنی بود که امروز بازی نکردم و امیدوارم در بازی های بعدی پرسپولیس دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار