امیری: بابت فریادی که کشیدم از کادر داوری معذرت می‌خواهم/ برخی‌ها تلاش پرسپولیس را نمی‌بینند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برخی‌ها تلاش‌هایما را در لیگ برتر را نادیده می‌گیرند و بر ضد ما مصاحبه می‌کنند.

امیری: بابت فریادی که کشیدم از کادر داوری معذرت می‌خواهم/ برخی‌ها تلاش پرسپولیس را نمی‌بینندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از بازی تیمش برابر شهرخودروی مشهد بیان کرد: بازی خیلی حساسی برابر  تیم خوب شهرخودرو داشتیم. شهرخودرو از معدود تیم‌های لیگ برتری است که فوتبال خوبی روی زمین ارائه می‌دهد. البته در دقایق پایانی بازی، جریان بازی روی هوا بود، اما شهرخودرو تیم خوبی بود و واقعا خوشحالم که ۳ امتیاز این بازی مهم را گرفتیم.

امیری در ادامه گفت: من همین جا از علی صفایی و کادر داوری بابت دادی که زدم عذرخواهی می‌کن، چون در یک لحظه عصبانی شدم. قول می‌دهم دیگر این اتفاق را تکرار نکنم.

او در مورد اینکه ممکن است پرسپولیس با تبانی برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر شود اظهار کرد: چه حمایتی واقعا برای پرسپولیس صورت گرفته است؟ هفته پیش به اصفهان سفر کردیم و آن اتفاقات رخ داد و بازی صورت نگرفت. ما تابع فدراسیون هستیم و نمی‌توانیم از خودمان نظر بدهیم که بازی نکنیم. اما علاقه مندان می‌توانند نظر بدهند که در کدام بازی با داوری و با شرایط خاص بازی را ببریم؟ پا روی حق نگذارید. تمام تلاش مان را در زمین می‌کنیم و این‌ها را زیر سوال نبرید.


بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۳ - شهرخودرو یک/ سرخپوشان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.