اتحادیه اروپا: بستن مرز‌ها روش مناسبی برای مقابله با کرونا نیست

سخنگوی کمیسیون اروپا گفت که بستن مرز‌های داخلی این اتحادیه و عدم پذیرش افراد دارای علائم ویروس کرونا اقدامی غیرسازنده است.

اتحادیه اروپا بستن مرزها برای مقابله با شیوع کرونا را رد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی کمیسیون اروپا امروز پنجشنبه اعلام کرد که عدم پذیرش افراد دارای علائم ویروس کرونا اقدامی غیرسازنده است.

وی افزود کارشناسان اتحادیه اروپا به توافق رسیده‌اند که افراد دارای علائم ویروس کرونا باید قرنطینه شوند.

سخنگوی کمیسیون اروپا در جمع خبرنگاران تاکید کرد که اتحادیه اروپا و کشور‌های حوزه «شنگن» تدابیری برای مهار ویروس کرونا اتخاذ کرده‌اند، اما تصمیمی برای انجام بازرسی در مرز‌ها ندارند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس اعلام این مقام اتحادیه اروپا، طی نشست روز چهارشنبه کمیسیون اروپا، بر سر این موضوع توافق شده که بستن مرز‌ها و جلوگیری از ورود افراد یک کشور روش درمانی و یا اقدام پیشگیرانه مناسبی نیست.

ایتالیا در حال حاضر بیشترین شمار تلفات و افراد مبتلا به ویروس کرونا را در میان کشور‌های اروپایی دارد و مقامات این کشور اقدام به قرنطینه چند شهر کرده‌اند.

ویروس کرونا که از اواخر سال ۲۰۱۹ شیوع آن از چین آغاز شده، تاکنون جان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر را گرفته و حدود ۸۰ هزار نفر دیگر نیز در چندین کشور به آن مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
از تجربه مسئولین ایران استفاده کنید در کمترین زمان ممکن رکورد چین رو میزنن
آخرین اخبار