هاشمی رفسنجانی گفت: بیماری کرونا در ایران تبدیل به یک اپیدمی شده است، لذا فعالیت های خدمات شهری دوچندان می‌شود.

فعالیت حوزه های شهری کشور دوچندان می شودبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، در خصوص مصوبات جلسه هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: بیماری کرونا در ایران تبدیل به یک اپیدمی شده است. بنابراین باید با جلسات، بررسی‌های این بیماری را انجام داد و همچنین لازم بذکر است در خصوص مقابله با این بیماری تمهیداتی اندیشیده شده و جلسه امروز یکی از جلسات بسیار مهم برای تهران است.
 
او افزود:  ویروس کرونا یکی از ویروس‌های بسیار مزاحم است که نباید آن را کتمان کرد اما باید آن را برای مردم و  مسئولان عادی‌سازی کنیم تا به صورت شفاف با آن مبارزه کنیم، زیرا قدرت انتشار این ویروس بالاست.
 
او در ادامه بیان داشت: امکان خطر این ویروس برعکس انتشارش است، به طوری که می‌تواند بخش عمده‌ای از جامعه را درگیر کند، لذا باید همه مسئولان به صحبت‌ها و برنامه‌های از پیش تعیین شده ستاد گوش فرادهند و رهبری کار را بپذیرند، تا در محضر ایشان در محضر ایشان این ویروس را کنترل کنیم.

هاشمی با بیان اینکه امکانات شهرداری بسیار است، خبر داد: در جلسه امروز اکثر مسئولان مربوطه حوزه شهری حضور داشتند، از جمله مسئولان خدمات شهری،  پسماند، خانه‌های سلامت، اتوبوسرانی، مترو و بخش بحران شهر سالم و همه درمانگاه‌های شهر درگیر رفع این ویروس هستند در جلسه بودند و برای هر یک کاری در نظر گرفته شد، این در حالی است که این فعالیت‌ها از گذشته بوده است اما برای حل این مسئله فعالیت دوچندان می‌شود.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار