بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با لغو بازی الوحده و استقلال، مجیدی می‌تواند نفس راحتی بکشد و به تیمش استراحت دهد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد جمشیدیان بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از برگزاری بازی‌های لیگ برتر با وجود نگرانی‌هایی که مبنی بر انتشار ویروس کرونا وجود دارد گفت: نباید آخر موضوع جان آدم‌ها باشد و باید مهم‌ترین و نخستین اولویت سلامت اشخاص باشد و باید برای آن احترام قائل شد.

جمشیدیان در ادامه اظهار داشت: تمام تماشاگران بازی‌ها را می‌بینند و می‌روند، اما تیم‌ها در فرودگاه‌ها، هتل‌ها و ورزشگاه‌ها رفت و آمد می‌کنند و برگزاری مسابقات در این شرایط نگران کننده است.

او افزود:‌ AFCهم بازی‌ها را لغو کرد و فکر می‌کنم بهتر است ما هم چنین تصمیمی بگیریم و دیدار های لیگ برتر را در این شرایط لغو کنیم.

جمشیدیان درباره مصدومیت بازیکنان استقلال افزود: استقلال از زمان ورود مجیدی مصدومان زیادی داشت و با مصدومیت غلامی و یزدانی مشکلات بیشتر شد. دایل این مصدومیت‌ها می‌تواند شرایط زمین تمرین و بازی‌های فشرده باشد. در لیگ قهرمانان آسیا قائدی و دیاباته هم مصدوم شدند، اما ارسلان مطهری برای استقلال یک موهبت است و آنقدر خوب بود که شاید خودش هم تصور نمی‌کرد در استقلال چنین عملکردی داشته باشد.

بازیکنان سابق استقلال اظهار داشت: مجیدی در بازی با گل گهر دست پُرتری دارد و می‌تواند از بازیکنان بیشتری استفاده کند. البته غلامی و یزدانی هنوز برنگشته اند، اما بازیکنانی مانند قائدی و اسماعیلی مصدومیتشان را پشت سر گذاشتند و اکنون مجیدی برای انتخاب ترکیب تیمش دست پر تری دارد.

جمشیدیان درباره مشکلات خط دفاع استقلال گفت: در بازی با الاهلی مجیدی در ترکیب تیم تغییر داد. فکر می‌کنم چشمی برابر گل گهر دفاع آخر باشد، اما حضور او در کنار بودروف و طاهرخانی ترکیب خوبی نیست. استقلال در فاز دفاع عملکرد خوبی نداشته و برعکس در حمله برنامه‌های خوب و متنوعی داشته است. مجیدی در خط دفاع مشکل دارد و اگر بتواند این مشکل را برطرف کند استقلال در خط هافبک و حمله مشکلی ندارد و همه چیز خوب است.

جمشیدیان افزود: فرهاد مجیدی امروز یک نفس راحت کشید و هنگامی که فهمید بازی با الوحده لغو شده، اکنون می‌تواند با تمام قوا تیمش را به میداو بفرستد و به بازیکنانش استراحت دهد، زیرا استقلال در روز‌های گذشته بازی‌های فشرده و سنگینی انجام داده است.

او با انتقاد از استعفا و اظهارات موسوی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: باید اشخاص از جنس فوتبال باشند. وقتی یک مدیر از جنس فوتبال باشد و دلش بسوزد، شب قبل از بازی نمی‌آید چنین صحبت‌هایی را مطرح کند و با وجود این مشکلات، تمرکز تیم را بر هم بزند.

بازیکن سابق استقلال درباره گل گهر گفت: جلالی با سیستم ۲-۵-۳ شروع کرد و گل گهر در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت و ۵، ۶ بازیکن گرفت که کار را برای این تیم درآوردند. فکر می‌کنم گل گهر در بازی امروز با سیستم ۲-۴-۴ بازی کند. هر ۲ مهاجم این تیم بسیار خطرناک هستند. جلالی قصد دارد از فضای پشت میلیچ و غفوری استفاده کند و با ۴ نفر ضد حمله کند. نقطه قوت استقلال حمله است و نقطه ضعف این تیم دقیقا زمانی است که در ضد حمله است. بازیکنان استقلال میل به بازی هجومی دارند، اما در برگشت‌ها دچار ضعف هستند و به خمین دلیل استقلال در ضد حملات آسیب پذیر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار