رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت:سه تیم عملیاتی را برای امداد رسانی به بیش از یک صد خودرو در محور چوپانان به انارک اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد زمانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین اظهار داشت: در ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه مورخ هفتم اسفند ۱۳۹۸ طی تماس از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک در خصوص آبگرفتی و جاری شدن سیلاب، و اطلاع از درگیر شدن تعداد زیادی از خودرو‌ها (بیش از یک صد خودرو) در محور چوپانان به انارک سه تیم عملیاتی را برای امداد رسانی به آنان به منطقه اعزام نمودیم. ۳ خودرو گرفتار شده در سیلاب را مشاهده که یکی خودرو نیسان که بر اثر شدت سیلاب و رانش سطح جاده از مسیر منحرف و واژگون شده بود، خودرو تریلی ولوکه بر اثر برخورد سیلاب با خودرو به سمت شانه واژگون و خودرو سواری ۲۰۶ که در اثر نشست جاده در زمین فرو رفته بود که نیرو‌های عملیاتی بلافاصله به آنان امدادرسانی کردند.

او تأکید کرد: با توجه به از بین رفتن سطح جاده در بخشی از مسیر عوامل امدادی تا پایان عملیات ایمن سازی مسیر توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین در صحنه حاضر و خودرو‌های درگیر را به عبور از مسیر ایمن هدایت می‌کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین بیان داشت: نجاتگران رانندگان خودرو‌های گرفتار شده در سیل را به محل پایگاه امداد و نجات بین شهری انارک منتقل و به ۲ نفر از سرنشینان خودرو‌ها اسکان دادند.

زمانی در پایان بیان داشت این عملیات در ساعت ۰۲:۵۸ بامداد روز هشتم اسفند ۱۳۹۸ با کمک آتش نشانی شهر انارک، نیروی انتظامی و پلیس راهور این منطقه به سرانجام رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.