۲ عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند خواستار لغو مسابقات در تمامی سطوح و رده‌های سنی شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از باشگاه‌ها و بازیکنان، سرمربیان و مدیران خوستار لغو بازی در سطوح مختلف فوتبال ایران شدند.  

با این وجود سازمان لیگ به تبعیت از  تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ورزش همچنان بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار می‌کند.  

البته این تصمیم صدای اعتراض ۲ عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ را هم درآورده و آن‌ها با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، رئیس این سازمان و سرپرست فدراسیون فوتبال درخواست کرده اند بازی ها لغو شود.

جناب آقای بهاروند؛ باسلام. همانطور که مستحضرید وزارت بهداشت کتبا برگزاری مسابقات ورزشی و فعالیت اماکن ورزشی را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده است؛ لذا باتوجه به اهمیت موضوع حفاظت سلامتی ورزشکاران و حسب مسئولیت اجتماعی متولیان فدراسیون و خصوصا هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال استدعا می شود دستور فرمایید همراه و همگام با سیاست‌های وزارت بهداشت به عنوان مرجع رسمی و قانونی سلامت جامعه نسبت به تعطیلی تمامی مسابقات در تمامی سطوح و رده‌های سنی اقدام عاجل به عمل آید. با تشکر.

منصور قنبرزاده و صادق درودگر، اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران


بیشتر بخوانید: فوتسالیست قمی درگذشت


لحظاتی قبل خبر شنیده شد الهام شیخی، فوتسالیست قمی به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده است. به نظر می رسد مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و البته وزارت ورزش برای جلوگیری از ابتلای بیشتر فوتبالیست ها و فوتسالیست ها به کرونا و اتفاق تلخی که برای دختر فوتسالیست قمی به وجود آمد، باید هرچه سریع تر نسبت به لغو برگزاری بازی ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار