فرماندار بندرعباس گفت: در شرایط کنونی با توجه به شیوع بیماری کرونا، ضروری است تا بهره برداری از بازار جدید ماهی فروشان سرعت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس اظهار کرد: هرچند که بازار ماهی فروشان برای شهر بندرعباس یک نماد بندری است اما در شرایط کنونی که ویروس کرونا در حال شیوع است باید همگی تلاش کنیم تا زمینه رشد و تکثیر این ویروس به حداقل برسد و جلوی رشد آن گرفته شود.

او افزود: مدیریت بازار ماهی جدید نیز باید بازار را در تمام زمینه ها به نحو مطلوب مدیریت کند و افراد را توجیه کند تا با پوشش بهداشتی مناسب فعالیت کنند و بازار نیز در پایان هر شیفت کاری با نظر مرکز بهداشت شهرستان ضد عفونی شود.

فرماندار بندرعباس با بیان اینکه زمینه انتقال بازار ماهی به محل جدید فراهم شده و اتحادیه خرده فروشان ماهی اعضای زیر مجموعه خود را آماده این جابجایی کنند، تصریح کرد: شیلات یکی از سوله‌های موجود در محوطه اسکله را در اختیار بنکداران قرار دهد و سرمایه گذار هم همکاری لازم را با شهرداری، شیلات و بنکداران داشته باشد .

او اضافه کرد: نواقصات احتمالی بازار جدید را ظرف یک هفته رفع شده و حداکثر تا پایان سال جاری نسبت به اخذ مجوزات لازم از شهرداری اقدام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.