مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهاباد گفت:مراقبین سلامت در پایگاه‌های سطح شهر با اصول پیشگیری از ویروس کرونا آشنا شدند.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: مراقبین سلامت در پایگاه‌های سلامت پشت تپ طرف مدرسه، پشت تپ طرف شیلان، اصحابه سفید، بداق سلطان توسط مربیان مرکز آموزش بهورزی بصورت حضوری آموزش داده شدند.

او با اشاره به اینکه در امر آموزش مراقبین با بیماری کووید ۱۹ و روش‌های پیشگیری از کرونا ویروس آشنا شدند افزود: برای ارتقای سطح آگاهی مردم در زمینه مقابله با این ویروس آموزش همگانی اصل بسیار مهمی است.

بهزاد با تاکید بر ضرورت آموزش مردم و کسب آمادگی برای پیشگیری از شیوع این ویروس اضافه کرد: مردم به شایعات در خصوص این بیماری توجه نکنند و مطمئن باشند که مسوولان بهداشتی و درمانی بیشتر از آن‌ها نسبت به این موضوع حساس بوده و هرگونه موارد احتمالی ابتلا را گزارش خواهند کرد.

او ادامه داد: همچنین آموزش شستن دستها، پیشگیری و اطلاع رسانی به پرسنل خدمت رسان در خانه سالمندان امین الاسلام مهاباد در رابطه با بیماری کرونا ویروس توسط کارشناسان پیشگیری از بیماری‌ها و بهداشت محیط مرکز بهداشت یکی دیگر از اقدامات در خصوص پیشگیری از این بیماری است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.