مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۸ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۹ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان "ساری، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپورگفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در سوادکوه

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: در پی سرقت سیم برق از شبکه‌های توزیع در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ پل سفید حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودروی پراید با ۲ سرنشین مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ خادمی از کشف ۱۰۰ کیلو سیم برق در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و گفت: سرنشینان این خودرو ضمن اعتراف به سرقت سیم برق موجود در خودرو به ۴ فقره سرقت دیگر نیز اقرار کردند.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ‌های این شهرستان توسط قاچاقچیان محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به کشف محل دپوی چوب توسط متهمان شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: با حضور ماموران در منطقه متهمان متواری و در بازرسی از محل دپوی چوب توسط آنان ۲ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف و به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

دستگیری سارق اموال داخل خودرو در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده‌ای ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: دراین راستا ماموران تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی خود شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های فنی تاکنون به ۸ فقره سرقت اعتراف نمود که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق اموال داخل خودرو در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودرو‌ها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران کلانتری ۱۲ غزالی این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی حین سرقت اموال داخلی یک خودرو در این شهرستان دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری سارق اموال داخلی خودرو در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخلی خودرو‌ها در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم که دارای سایقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است، در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت وسایل داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های اطلاعاتی، ماموران کلانتری ۱۱ کتالم موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: این افراد در بازجویی‌ها و تحقیات پلیسی انجام شده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و تجهیزات کشاورزی از مزارع و باغات این شهرستان اقرار کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار