سفر ماجراجویانه شیردریایی سرکش در جنگل

شیردریایی سرکش پس از چند کیلومتر پیاده‌روی، به محل زندگی‌اش بازگردانده شد.

لبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فضای مجازی امروزه شرایطی را فراهم آورده که کاربران می‌توانند به وسیله آن، ویدئوها و تصاویر‌ جذاب و جالب توجه را در این شبکه‌ها منتشر کرده و با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ویدئویی که به تازگی در یکی از سایت‌های خارجی منتشر شده و واکنش‌های جالبی را به همراه داشته است یک شیر دریایی را نشان می‌دهد که از آب خارج شده و درکمال تعجب، حدود ۳ کیلومتر نیز از آن فاصله گرفته‌است.

این شیر دریایی در مسیر خود با کارگرانی‌ مواجه شد که در جاده مشغول کار کردن بودند و با قرار دادن مانع‌های دیوار مانند بر سر راه و در مقابل او، سعی کردند راه این شیردریایی ۶۰۰ کیلوگرمی را بسته و مانع ادامه مسیرش شوند که تا حدودی هم سبب عصبانی شدن شیر شدند. پس از آن، کارگران، افسران دفتر پلیس و دیگر سازمان های حضوریافته در مکان همگی دست ب دست هم دادند و با در دست گرفتن تخت چوب‌های بزرگ و مربع شکل دیوار محدودکننده متحرکی در اطراف شیر دریایی ایجاد کرده و با جدیت تلاش کردند تا شیر دریایی نتواند از دست آنان فرار کرده یا صدمه‌ای به آنان وارد کند، و منتظر شدند تا مامورین سازمان حفاظت از ماهی‌ها و حیوانات وحشی با تریلری از راه رسیده و شیر دریایی را به محل زندگی‌اش منتقل کنند.سرانجام با تلاش‌ همگانی و بسیج شدن مردم کنار یکدیگر، آن‌ها موفق شدند شیر دریایی را به اجبار به درون تریلر هدایت کرده و به رود کلمبیا منتقل کنند.

ل

ل

همانطور که در ویدئو مشاهده می‌شود، شیر دریایی سرکش گویا میلی به برگشتن به محل زندگی‌اش نداشته و به دنبال راهی برای فرار از دیوار تشکیل شده است که حاضرین با ایجاد آن، او را زندانی و محدود کرده‌اند، اما در آخر به این نتیجه می‌رسد که راهی جز تسلیم نداشته و به اجبار وارد قفسی که برای انتقالش به کلمبیا به آنجا آورده شده بود وارد می‌شود.

ل

ل

ل


بیشتر بخوانید: اقدام خنده دار مادر تنبل برای تفریح فرزندش


انتهای پیام/

برچسب ها: شیردریایی ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار