بازگشایی ۳۹ راه روستایی استان قزوین

​ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ۷۱ راه روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف در استان راه ارتباطی ۳۹ روستا بازگشایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،​ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: راه دسترسی ۳۹ روستای استان که بر اثر بارش برف شبانه روز گذشته مسدود شده بود تا ساعت ۲۰ امشب چهارشنبه با کمک راهداران این اداره کل بازگشایی شد.

به گفته حق لطفی، در حال حاضر راه ارتباطی ۳۲ روستای قزوین بسته است و فردا پنجشنبه عوامل و ماشین آلات راهداری برای بازگشایی آن‌ها اعزام می‌شوند.

او اضافه کرد: در حال حاضر جاده‌های اصلی استان قزوین با وجود سرمای هوا باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

حق لطفی گفت: ۲۶ راهدارخانه به همراه ۳۵۰ راهدار و ۳۰۰دستگاه ماشین آلات استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک هستند و مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از نزدیکترین راهدارخانه مسیر خود اطلاع یابند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: علاوه بر شماره ثابت ۱۴۱، شهروندان می‌توانند از طریق تلفن گویای شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ اطلاعات راه‌های مورد نیاز را دریافت و سفر خود را مدیریت کنند.

حق لطفی همچنین از رانندگان خواست در فصل سرد سال که احتمال بارش برف و کولاک در جاده‌ها وجود دارد، برای تردد در مسیر‌های روستایی تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: بارش برف ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.