معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ١۵۴ تن نخاله از سطح منطقه ثامن جمع آوری شد.

جمع آوری بیش از هزار تن نخاله از سطح منطقه ثامن مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین ضیایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن با اشاره به اینکه بیش از ١٠٠٠ تن نخاله از ابتدای سال تاکنون از سطح منطقه ثامن جمع آوری شده است،گفت: بیش از ۵ هزار مورد پاکسازی پوستر،بنر و دیوارنوشته در مقدمه برنامه های استقبال از بهار انجام شده است.

 او ادامه داد: این موارد بیشتر از اطراف پروژه های در حال اجرا، زمین های حاصل از تخریب املاک معارض تملک شده در سطح منطقه و برخی املاک مجهول المالک خالی از سکنه که بعضی محل تجمع نخاله های ساختمانی بودند می شد، که نسبت به جمع آوری و تنظیف آنها اقدام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ثامن گفت: به منظور آغاز برنامه های  استقبال از بهار، ١٢ تن نخاله ساختمانی از سطح منطقه جمع آوری شده است.

ضیایی افزود: پاکسازی تبلیغات محیطی منقضی شده و یا بدون مجوز هم از دیگر مقدمات اجرای طرح استقبال از بهار است، که با این هدف حدود یک هزار و ٣٧٣ مورد شامل بنر، تابلو و پاکسازی دیوار نوشته ها انجام شده است.

 با توجه به تقارن ایام آغازین اسفند با روزهای تبلیغات انتخاباتی مجلس یازدهم، بیش از ۵ هزار و ٧٠٠ مورد پوستر کاغذی و بنر از سطح منطقه جمع آوری و پاکسازی شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.