نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در صفحه توئیتر خود نوشت نشست کمیسیون مشترک برجام در فضایی بده بستانی برگزار شد.

روسیه: نشست کمیسیون مشترک برجام در فضای بده‌ بستانی برگزار شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توئیتر خود نوشت:  نشست کمیسیون مشترک برجام در فضایی بده بستانی برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان یک بار دیگر تعهدشان را در خصوص توافق (هسته‌ای) ایران به عنوان عنصری کلیدی در ساختار منع تکثیر اعلام کردند. کارشناسان درباره اجرای (توافق) هسته‌ای و مسائل اقتصادی، بیشتر بحث و گفت‌وگو خواهند کرد.

هلگا اشمید، معاون «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز هنگام برگزاری نشست با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: کمیسیون مشترک برجام در حال برگزاری است. بحث‌های حیاتی با شرکت‌کنندگان درباره راه رو به جلو به منظور حفظ توافق {هسته‌ای} ایران.

نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزرای خارجه ایران، چین، روسیه، فرانسه، انگلیس، آلمان و هلگا اشمید به نمایندگی از اتحادیه اروپا که پیش از ظهر امروز به وقت اتریش در هتل کوبورگ وین آغاز شده بود پس از یک ساعت و نیم به کار خود پایان داد.

این پانزدهمین نشست عادی و دوره‌ای کمیسیون مشترک برجام بود که بطور معمول هر سه ماه در سطح معاونین وزرا و مدیران سیاسی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
باز هم بیانیه و باز هم سرکاری!!!!!!!!1
اینستکس کیلویی چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بایستی تحریم ها را بردارند نه اینکه یک شکلات به ایران بدهند و توقع بازگشت گامهای ایران را داشته باشند
آقای رییس جمهور، لطفا فریب اروپاییان را نخورید
آخرین اخبار