فدراسیون فوتبال ایران در یکی، ۲ روز آینده جوابیه خود را درباره ایراد‌های فیفا به اساسنامه این فدراسیون ارسال می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به نامه اخیر فیفا درباره اینکه تا زمان اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال و تصویب و اجرای اساسنامه پیشنهادی اش که در آگوست ۲۰۱۹(تیر ۹۸) مورد تایید هیئت رئیسه فدراسیون قرار گرفته و قرار بوده پس از ایجاد هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و تصویب دولت اجرایی شود اما همچنان مسکوت مانده، انتخابات فدراسیون فوتبال که باید طبق برنامه ۲۵ اسفند برگزار شود به انجام نرسد.

البته یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال اعلام کرد پاسخ های مستندی برای ایرادهای فیفا تنظیم شده و قرار است تا پایان این هفته جوابی به فدراسیون بین المللی فوتبال ارسال شود.

نداشتن آئین نامه انتخاباتی، کمیته انتخابات و کمیته استیناف ایرادهایی است که فیفا نسبت به اساسنامه فدراسیون گرفته است اما یک عضو حقوقی فدراسیون اعلام کرد ضمیمه الف اساسنامه فدراسیون در حکم همان آئین نامه انتخاباتی است. از طرفی کمیته سه نفره بررسی صلاحیت های نامزدهای انتخاباتی فدراسیون شامل ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی)، صفی الله فغانپور (مسئول امور حقوقی و قراردادها) و جعفر سمیعی (مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان) هم که نشان می دهد کمیته انتخاباتی وجود دارد و پس از اعلام نظر این کمیته هم کمیته استیناف بررسی صلاحیت ها کار خود را آغاز کرد.

حال باید دید با جوابیه جدید فدراسیون فیفا را قانع خواهد کرد یا فدراسیون بین المللی فوتبال همچنان روی موضع خود می ایستد. البته به نظر می رسد برخی تحرکات داخلی از سوی افرادی که برگزاری انتخابات در مقطع فعلی به ضرر آنها است هم در ایراد گرفتن فیفا به روند انتخابات فدراسیون فوتبال ایران بی تاثیر نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.