ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی تربت حیدریه

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت حیدریه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی تربت حیدریه در برابر ویروس کرونا ضدعفونی شد.

ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی تربت حیدریهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن قندهاری رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت حیدریه درباره اقدامات پیشگیرانه از انتقال ویروس کرونا گفت: با توجه به اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور و اعلام وزارت بهداشت مبنی بر انجام امور پیشگیرانه جهت جلوگیری از ابتلا به این ویروس اقدامات پیشگیرانه به منظور حفظ سلامت شهروندان در دستور کار قرار گرفت.
 
او ادامه داد: به همین منظور با کمک دانشگاه علوم پزشکی آموزش و اطلاع رسانی‌های لازم جهت گندزدایی وسایل نقلیه عمومی به رانندگان، نصب برچسب در داخل اتوبوس‌ها و تحویل ماسک و دستکش در بین رانندگان جهت جلوگیری از ابتلا به این ویروس انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تربت حیدریه با بیان اینکه تمام ایستگاه‌های اتوبوس به صورت مرتب نیز ضدعفونی می شود،گفت: اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های واحد توسط پرسنل تعمیر و نگهداری سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری پس از سرویس اتوبوس‌ها و نظافت بیرونی و داخلی آن‌ها با مواد شوینده، تمامی دستگیر‌ها و صندلی‌ها به طور کامل نظافت و ضدعفونی می‌شوند.

قندهاری افزود: همچنین سرویس‌های بهداشتی پایانه حمل نقل مسافر، تاکسی‌های شهری، مینی بوس‌های شهری نیز به طور کامل نظافت و ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام// ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار