فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: همه نواقص زیرساختی زمینه ساز بروز سیل فروردین ماه ۹۸ بر طرف شده است.

رفع ایرادات سیل بهار 98 در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  قدرت اله ولدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر شامگاه گذشته در بازدید از آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان گفت: عوامل زمینه ساز در بروز سیل فروردین ماه ۹۸ که باعث خسارت به شهرستان شده بود بر طرف شده است.

او  افزود:در هیچ نقطه‌ای از شهرستان  خسارتی در بارندگی اخیر رخ نداده است .

ولدی با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های شهرداری در منطقه مسکن مهر ملایر کانال سیل بند احداث شده اعملکرد خوبی در مهار سیلاب ها دارد گفت:   آب‌هایی که از کوه‌ها و بالادست منطقه مسکن مهر سرازیرمی شود و در فرودین ماه امسال باعث مشکلاتی شده بود کهاین نواقص برطرف شدهاست .

فرماندار ملایر گفت:از چند پل در حال احداث امروز بازدید به عمل آمد که هیچ ایرادی مشاهدی نشد و عملیات ساخت این پل‌ها به خوبی در حال انجام است.

ولدی اضافه کرد:با کمک دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان و همچنین بخش خصوصی در نقاط مختلف شهرستان ماشین آلات و تجهیزات لازم را برای مقابله با بحران و سیل  مستقر کردیم که در صورت لزوم به سرعت وارد عمل شوند و مشکل را برطرف کنند .

فرماندار ملایر افزود: در سوله‌های مدیریت بحران شهرستان برای اسکان اضطراری هزار نفر و همچنین برای دو هزار نفر نیز بسته‌های مواد غذایی ۷۲ ساعته پیش بینی  شده است .

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.