سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: من مربیان صربستانی را برای والیبال ایران نمی‌پسندم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا درباره ارزیابی اش از عملکرد کولاکوویچ در تیم ملی والیبال عنوان داشت:  واقعیت این است که من مربیان صربستانی را برای والیبال ایران نمی‌پسندم. والیبال ما بزرگتر از این مربیان است. کسانی مثل ولاسکو به ایران آمده اند که نوع تفکرات و خودباوری ما را عوض کردند و ما نیاز به مربیان بزرگ داریم که برنامه و اهداف جدیدی به والیبال ما تزریق کنند. بازیکنان ما لژیونر هستند و در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند و با مربیان بزرگی در ارتباط هستند. برای کولاکوویچ احترام قائلم، اما نوع برنامه ریزی و تمرینات کشور صربستان این است که بیشتر بدنسازی کنند.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران درباره دیدار تیم‌های والیبال سایپا و شهرداری ورامین که قرار بود به میزبانی ورامینی‌ها برگزار شود، اما لغو شد بیان داشت: تیم والیبال شهرداری ورامین  تیم اول جدول رده بندی است و تیم ما هم در جایگاه دوم قرار دارد. برای همین نتیجه این دیدار  بسیار مهم بود.

او افزود: همیشه برنامه به این صورت است که تیم‌ها یک روز قبل برای آماده سازی هر چه بهتر در محل برگزاری مسابقه حاضر شوند. ما هم همین کار را کردیم که در آن زمان هیچ صحبتی برای لغو بازی نشد، اما ستاد ورزش و جوانان اعلام کرد مسابقات لغو شده و بعد بیانیه صادر کرد که مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود. ما هم بر همین اساس آماده بازی شدیم. حتی جلسه هماهنگی هم با حضور مسئولان ۲ تیم برگزار شد. ما آماده بودیم و جلسه آنالیز هم برگزار شد، ظهر هم ناهار خوردیم و ساعت ۲ بعد از ظهر که می‌خواستیم به سمت سالن حرکت کنیم  ناظر بازی تماس گرفت و گفت فعلا حرکت نکنید.

یکی از بازیکنان ورامین گفته بود بازی لغو شده است

سرمربی سایپا ادامه داد: ساعت ۱۴:۵۰ آمدند و گفتند فدراسیون گفته ممکن است بازی برگزار نشود. قبل از آن از شبکه‌ای که قرار بود بازی پخش شود به ما زنگ زدند و گفتند یکی از بازیکنان تیم ورامین گفته بازی لغو شده است. از من هم سوال کردند گفتم اطلاعی ندارم. ساعت ۱۵:۱۰ جلو سالن بودیم که به ما گفتند بازی لغو شده است. گفتیم چرا؟ نامه‌ای به ناظر دادند و گفتند بازی به خاطر شیوع کرونا لغو شده است.

شهنازی در ادامه عنوان داشت: ما از این ناراحت شدیم که اگر قرار بود این اتفاق بیفتد، شب قبل به ما اعلام می‌کردند نه ۱۰ دقیقه قبل از بازی. قرار بود بازی دیگری ۲۴ ساعت بعد با حضور ستارگان فوتسال ورامین با مس سونگون انجام شود و ما گفتیم اگر این مسابقه برگزار نشود یک امر طبیعی است. من خودم را آماده کرده بودم اگر این اتفاق افتاد از مسئولان ورامین و مردم عذرخواهی کنم. خوشبختانه یا متاسفانه بازی برگزار شد و گفتند شورای تامین اجازه نداده و از استانداری تهران اجازه گرفته اند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برگزار نشدن این دیدار تنها به دلیل شیوع کرونا بود گفت: این شائبه به وجود می‌آید که برخی از بازیکنان تیم ورامین مصدوم شده بودند. شرایط سخت بود و اگر می‌بردیم  تعداد بردهای ما یکی و جدول عوض می‌شد و ما شانس قهرمانی پیدا می‌کردیم.

به عنوان سرمربی اجازه صحبت دارم

او درباره این که آیا شیرکوند می‌خواهد از او شکایت کند یا خیر عنوان کرد: نمی‌دانم امیدوارم این اتفاق بیفتد. من به عنوان سرمربی اجازه دارم حرف بزنم. درباره دیگر مسائل هم مدیرعامل و آدم‌های بزرگی هستند که حرف می‌زنند.

زندگی خیلی از بازیکنان با والیبال می‌گذرد 

او درباره اینکه اگر لیگ تعطیل نشود هم تهدیداتی برای بازیکنان در نظر گرفته می‌شود بیان کرد: صد در صد باید همه مسائل در نظر گرفته شود. اگر لیگ تعطیل شود باشگاه‌ها قرارداد‌هایی را که با بازیکنان و مربیان بسته اند پرداخت می‌کنند؟ این موضوع چیزی نیست که خیلی راحت درباره آن نظر بدهیم. به هر حال باید دید شرایط در هفته‌های آینده چه می‌شود. تا قبل از عید که احتمالا بازی نخواهیم داشت.

شهنازی: عملکرد مربیان صرب را نمی‌پسندم / اگر شهرداری ورامین را می‌بردیم تعداد بردهایمان با آن‌ها برابر می‌شد

حق مرندی و معنوی نژاد حضور در تیم ملی است

شهنازی درباره مرندی و معنوی نژاد گفت: متاسفانه این ۲ بازیکن  برای حضور در تیم ملی انتخاب نشدند، اما حقشان بود که در تیم ملی حضور داشته باشند. مرندی مصدوم شده بود، اما حقش بود دعوت شود. معنوی نژاد هم دعوت شد، اما خط خورد. به هر حال نظر مربی است، اما او پتانسیل دارد که بهتر شود و به تیم ملی خدمت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار