مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از فعالیت ۲۳ مرکز قرآنی در شهرستان قائن خبر داد.

حجت‌الاسلام علیپور، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت : در شهرستان قاین ۲۳ مرکز قرآنی شامل ۷ مؤسسه قرآنی، ۴ خانه قرآن شهری و ۱۲خانه قرآن روستایی مشغول فعالیت هستند.

او افزود: در عرصه قرآنی و فرهنگی در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی سطح ۱ و ۲، حفظ جزء و کل قرآن کریم، تفسیر قرآن کریم، صوت و لحن، تربیت مربی قرآن، قرائت قرآن، آموزش مفاهیم قرآن کریم فعالیت دارند و در پایان این کلاس‌های آموزشی به نفرات برتر گواهینامه‌های قرآنی اعطاء می‌شود.

حجت‌الاسلام علیپور برگزاری برنامه‌های مناسبتی اعم از ملی مذهبی را از دیگر فعالیت‌های مراکز قرآنی برشمرد و بیان کرد: مراکز قرآنی در طول سال با پرپایی مراسم در مناسبت‌های ملی مذهبی سهم مهمی در تبلیغ و ترویج فرهنگ انقلاب دارند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین  با اشاره اینکه در روز در 5 اسفند ماه خانه‌های قرآن نورالصادق (ع) و بیت النور شهرستان قاین افتتاح شد.

خانه قرآن نورالصادق (ع) با مدیریت فاطمه اعتمادیان در شهر قاین و خانه قرآن بیت النور با مدیریت امیر برات نژاد در روستای مهمویی افتتاح شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.