سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مدیر عامل سپاهان تشکر می‌کنم، زیرا حرف درست را زد و گفت که سه ساعت در استانداری بوده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین اخبار از اتفاقات دیدار لغو شده تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا باید از یگان ویژه و نیروی انتظامی در تمام شهر‌ها تشکر کنم که همواره در بدو ورود ما به هر شهری  تا زمان خروج  تمهیدات لازم را می‌اندیشند تا به مشکلی بر نخوریم.

او در ادامه عنوان داشت: همانطور که گفتم، عده‌ای می‌گویند در هتل امنیت نداشتیم، اما در ورزشگاه که حاشیه امنیت بود چرا به زمین نیامدید تا بازی کنید؟ چرا نیامدید گرم کنید و لیست بازیکنان تیم را تحویل دهید؟ می‌گویند کسی نیامده فهرست از ما بگیرد. همین ۱۰ روز پیش همین تیم هم مانند ما در آسیا به میدان رفت. کسی نمی‌آید از تیم فهرست بگیرد بلکه مدیر رسانه یا مدیر تیم فهرست بازیکنان را به ناظر مسابقه که رئیس میدان است تحویل می‌دهد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: از مدیرعامل حریف تشکر می‌کنم، زیرا حرف درست را زد و گفت که سه ساعت در استانداری بوده تا بازی لغو شود، اما متاسفانه الان دنبال یک دقیقه و یک ثانیه هستند. مشخص شد که هدف دوستان این بود که بازی انجام نشود. باید جلوی این کارها گرفته شود.

او در ادامه بیان داشت: حریف ما تیم بزرگی بود و برای آن‌ها احترام قائل هستیم. مردم خوب اصفهان هم فوتبال دوست و فوتبال فهم هستند، اما در مجموع فکر کسانی که این سناریو را نوشتند از ابتدا اشتباه بود.

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه رای این بازی چه زمانی صادر خواهد شد، اضافه کرد: نمی‌دانم چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد، اما همانطور که گفتم نباید بدعت بدی ایجاد شود. اگر اینگونه شود هفته بعد که مقابل شهر خودرو ساعت ۱۸:۳۰ بازی داریم ما ساعت ۲۰ به ورزشگاه می‌رویم و می‌گوییم اتوبوس ما پنچر شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.