مدیرکل تعزیرات استان البرز با هشدار به مردم برای خرید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده گفت : مردم مراقب خرید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده تقلبی باشند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات استان البرز با هشدار به مردم برای خرید محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده گفت : مردم مراقب خرید محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده تقلبی باشند .

 مختاری افزود: متاسفانه با ورود ویروس کرونا به استان البرز شاهد برخی بداخلافی ها و تقلب در قروش محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده هستیم.

 مدیرکل تعزیرات البرز گفت: مردم مراقب خرید محصولات تقلبی بهداشتی باشند و با اطمینان از کارکرد محصول اقدام به خرید کنند.

او افزود :به عنوان نمونه یک محصول با کارکرد دیگر (که ضد عفونی کننده نبوده بلکه برای ثابت نگه داشتن نمونه های آزمایشی ارسالی به آزمایشگاه استفاده میشود ) را به جای محصول ضدعفونی کننده با چندین برابر قیمت در کرج به مردم فروخته می شد  که این محصول که کارکرد دیگری دارد برای پیشگیری از ویروس کرونا به مردم فروخته شده است .

مختاری به اشاره به دقت مردم و خرید از واحدهای دارای مجوز گفت :این محصول تقلبی با اعلام شهروندان توسط تعزیرات حکومتی استان البرز توقیف و برای فروشندگان آن پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.