ایتالیا در حال حاضر بیشترین شمار تلفات و افراد مبتلا به ویروس کرونا را در میان کشور‌های اروپایی دارد و مقامات این کشور اقدام به قرنطینه چند شهر کرده‌اند.

کانون‌های آلوده به ویروس کرونا در ایتالیا افزایش یافتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴, کانون‌های آلوده به ویروس کرونا در ایتالیا افزایش یافت. سه منطقه جدید شامل توسکانی، لیگوری و سیسیل هم از شناسایی موارد آلوده به ویروس کرونا خبر دادند.

به این ترتیب ۸ منطقه در ایتالیا درگیر ویروس کرونا شده‌اند. ویروس کووید ۱۹ تاکنون دستکم ۱۰ کشته در ایتالیا برجای گذاشته است. تاکنون بیش از ۳۲۲ مورد ابتلا نیز گزارش شده است. مقامات ایتالیا در بسیاری از مناطق تدابیر قرنطینه‌ای اتخاذ کرده‌اند. پیچنزا مرز میان مناطق قرنطینه است. در پیچنزا بیماران مشکوک، سالمندان و افراد آسیب پذیر که خانواده‌هایشان نگران هستند، معاینه می‌شوند. روند معاینه دو تا سه ساعت زمان می‌برد. این روند به گونه‌ای است که مانع از برخورد افراد بیمار با دیگر افراد می‌شود.

اشتباهی که هفته گذشته در منطقه کودونیو رخ داد موجب تسریع شیوع این ویروس شد. دولت این اشتباه را به رسمیت شناخت. جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا گفت در آن مورد پروتکل حفاظتی رعایت نشده بود و این موجب شیوع ویروس شد.

ویروس کرونا هم اکنون نیمی از ایتالیا را فرا گرفته است. طی چند روز شمار بیماران ۵۰ درصد افزایش یافته است.

در میلان قطار‌ها ضدعفونی می‌شوند. تجمعات در سراسر این کشور ممنوع شده است. پلیس خیابان‌های منتهی به منطقه قرمز قرنطینه را نیز مسدود کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار