نایب رئیس خانه احزاب گفت: مبارزه با فساد و ایستادگی در برابر استکبار یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم باشد.

قدرتعلی حشمتیان، نایب رئیس خانه احزاب و دبیرکل جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های مجلس آینده گفت: به نظر من مهم‌ترین اولویت مجلس آینده باید ریشه کن کردن فساد و سرآمد شدن در این قضیه باشد؛ هرگاه بتواند در این قضیه موفق ظاهر شود می‌تواند اکثر موانع را از سر راه بردارد.

او افزود: متاسفانه مشکلی که در کشور ما وجود دارد این است که وقتی شخصی به مسئولیت می‌رسد، وعده‌هایی که قبلا داده است را فراموش می‌کند و شفافیت‌های قبل انتخابات را ندارد.

نایب رئیس خانه احزاب با بیان اینکه یک نماینده اگر بتواند با این موضوع کنار بیاید، اظهار کرد: اگر این ویژگی در یک نماینده وجود داشته باشد، می‌تواند بیشتر مشکلات جامعه را حل کرده و موانع زیادی را از میان بردارد.

او افزود: مجلس آینده باید به گونه‌ای عمل کند که بتواند با وحدت و یکپارچگی، در مقابل استکبار و وابستگی به کشور‌های خارجی ایستادگی کند و باعث سرافرازی کشور در مجامع جهانی شود.

نایب رئیس خانه احزاب تصریح کرد: سه جریان کشور اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و جریان مستقل، با توجه به تفاوتی که در تفکرات خود دارند، باید به پیشبرد اهداف کشور و حفظ نظام و حفظ کیان مملکت، یک دست و یک صدا تلاش کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس 98 ، مجلس یازدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار